صفحه اصلی اول انجمن ها خرد جمعی پول صابخونه خوب پیدا شد

  • این موضوع 6 پاسخ، 1 کاربر را دارد و آخرین بار در 5 سال، 2 ماه پیش بدست Goli61 به‌روزرسانی شده است.
در حال نمایش 7 نوشته (از کل 7)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #41269
    حمیده نجفی
    مشارکت کننده

    سلام بچه ها درینگ درینگ من اومدم همون که نگران خونه بود بجه ها مدام جملات تاکیدی گفتم حال واحساسمو خوب نگه داشتم تا اینکه مراجعه کردیم با همسرم بنگاه داشتیم دفترا رو نگاه میکردیم یه آقایی مارو صدا زدگفت من مهندس معدن هستم وچون خانومم همیشه تنها س خونمو به شما اجاره میدم وکلی تخفیف داد بچها خیلی خوب حال واحساسمون خوب نگه داریم من آنقدر جملات تاکیدی ومقدار رهن واجاره گفتم تا یه جیزی هم کمتر از خونه قبلی مون شد ممنونم از راهنماییهای شما دوستان روزگارتون خوش

    #43696
    ستاره
    مشارکت کننده

    سلام عزیزم تبریک میگم ان شا الله بخوشی توی خونه ی جدیدت به همراه همسرت زندگی کنی و لحظه های عاشقانه ای داشته باشین? حالا که به خواسته ات رسیدی سپاسگذاری کنی و هنوزم ادامع بده به تمرینات برای خواسته هایی ک میخایی و همیشه حالتو خوب نگه دار
    موفق باشی عزیزم??

    #43697
    Mo1353
    مشارکت کننده

    مبارکه عزیزم
    این تازه اولشه.اگه حس و حالت واسه هر چیزی خوب باشه و کلا در لحظه زندگی کنی و نگران نباشی اینقدر اتفاقهای خوب میفته واست که به قول دنیا جون میگی وای کائنات چه کردی با من?

    #43698
    S S
    مشارکت کننده

    سلام تبریک می گم آفرین معلوم میشه باورهای درستی داشتی که به خواسته ات رسیدی
    خداروشکر

    #43699
    parastookahrizi71
    کاربر

    حمیده جان سلام.
    بهت تبریک میگم دوست عزیز و با انگیزه امیدورام همیشه شاد و پرانرژی و پرانگیزه باشی.
    من هم تجربه خوب نگه داشتن حس وحالم رو راجب به پیدا کردن خونه جدید توی قسمت حالِ خوبِ شما نوشتم.واقعا به وجود وقدرت کائیات ایمان دارم.

    #43700
    Goli61
    مشارکت کننده

    من خوندمش … خیلی عالی بود .
    باید دوری کرد از این اطرافیان که ول کن زندگی زن و شوهر های جوان نیستن و ایه نحس میخونن .
    الان با قوانین آشنا شدم و راحت شدم قبلا این اطرافیان خیلی رو زندگیم اثر بد داشتن با تلقینهای بد .

    #43701
    Goli61
    مشارکت کننده

    من هم ترس از استخر و دریا و … داشتم انقدر که وقتی رفتم با ترسم مبارزه کنم و عادی بشه برام آب ،آنقدر میترسیدم که دست و پام گم میکردم ونزدیک بود غرق کنم خودم رو یکی دوبار مربیم سریع خودشو رسوندولی بالاخره خوب شدم ??????

در حال نمایش 7 نوشته (از کل 7)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.