در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #53158
    Seti71
    مشارکت کننده

    سلام دوستان
    میخواستم راهنماییم کنین
    حس میکنم ازم سواستفاده میشه و آدما منو‌ پله میکنن برای رسیدن به خواسته هاشون
    چه ویسی رو گوش بدم کدوم باورمو باید تغییر بدم
    یا چه فکری رو باید جایگزین کنم
    ممنونم

    #53165
    Monakahvand
    مدیر

    سلام دوست عزیز
    این فکر از دوست نداشتن خود میاد ، مثلا اینکه اکر نه بگم دوست داشتنی نیستم یا شاید اکه کمک نکنم آدم خوبی نیستم، بقیه مهم تر از من هستند …. و از این قبیل باورها.
    اینکه من به تنهایی کافی و ارزشمندم . اولویت من احساس من و خود من هستش …. میتونید جایگزین کنید ، فایل های مربوط افزایش ارزشمندی درونی داخل فایل های رایگان و ورکشاپ های دنیا جان بسیار زیاد هست .

در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.