سلام دوستان
میخواستم راهنماییم کنین
حس میکنم ازم سواستفاده میشه و آدما منو پله میکنن برای رسیدن به خواسته هاشون
چه ویسی رو گوش بدم کدوم باورمو باید تغییر بدم
یا چه فکری رو باید جایگزین کنم
ممنونم
سلام دوست عزیز
این فکر از دوست نداشتن خود میاد ، مثلا اینکه اکر نه بگم دوست داشتنی نیستم یا شاید اکه کمک نکنم آدم خوبی نیستم، بقیه مهم تر از من هستند …. و از این قبیل باورها.
اینکه من به تنهایی کافی و ارزشمندم . اولویت من احساس من و خود من هستش …. میتونید جایگزین کنید ، فایل های مربوط افزایش ارزشمندی درونی داخل فایل های رایگان و ورکشاپ های دنیا جان بسیار زیاد هست .