صفحه اصلی اول › انجمن ها › خرد جمعی › ارتباط با خدا › تناسخ
- این موضوع 12 پاسخ، 1 کاربر را دارد و آخرین بار در 5 سال، 2 ماه پیش بدست
Hanibabayi بهروزرسانی شده است.
-
نویسندهنوشتهها
-
27/اسفند/1399 در 00:41 #41228
محبوبه Ab
مشارکت کنندهسلام به همه ی دوستان عزیزم
سوالم از شما و از جمله افروز عزیزم اینه که، من کتاب سفر روح و سرنوشت روح را خوندم ولی چون باز هم تحقیق کردم میبینم در سمینارها و کتاب های فیزیکدان ها کاملا این موضوع را رد کرده و زندگی بعد از مرگ را قبول ندارن، و از جمله دکتر هلاکویی که متخصص هیپنوتیزم هست میگه من روی مثلا هشتاد نفر هیپنوتیزم کردم و هیچ کدوم از هشتاد نفر این حرفهای روح از جسمم جدا شد و دیدم چه اتفاقی افتاد را نگفتن، و اینها دروغی بیش نیست، واقعا الان موندم که حرف کدوم روانشناس یا فیزیک دان را باید قبول کرد و از سرگردونی در بیام، لطفا راهنمایی کنید27/اسفند/1399 در 00:43 #43366ياسمين
مدیرمحبوبه جان خیلى خودت رو درگیر نکن. ببین چى حس خوبى بهت مى ده، همون رو قبول کن
فیزیکدانها و … بقیه افرادى که صحبتهایى غیر از این مى کنند هم براساس افکار و باورهاى خودشون، نتایج موردنظرشون رو مى گیرن یعنى به موردى که توجه و تمرکز مى کنن، شرایط ، ادمها ، ایده ها و اتفاقهایى از همون مدل و در تایید افکارشون براشون پیش میاد……
در قران هم بارها از جداشدن روح از جسم و بازگشتش به خدا صحبت شده و براى ما قابل باورتره…دنیا در فایل رایگان الگوسازى نادرست همین مسئله رو کامل توضیح داده حتما چندین بار گوش بده27/اسفند/1399 در 00:44 #43367S S
مشارکت کنندهسلام محبوبه عزیز
فقط به این فکر کن که وقتی در دنیا خوب و خوش و راحت زندگی کنیم و برای همه خیر و خوبی بخوایم ادامه ی خوشی بعد مرگه
زیاد درگیر نکن خودتو
همه فیزیکدانان و دکتر هلاکویی و بقیه هر چی می گن باور اوناست تو هر چی را دوست داری باور کن
همین!27/اسفند/1399 در 00:45 #43368parastookahrizi71
کاربرمحبوبه جاان هر چیزی روـکه خودت باور داری اون رو قبول کن و اینکه خیلی ذهنت رو درگیر این مسائل نکن هرچند که منم خیلی سوال در رابطه با جهان بعد از مرگ وـخارج شدم روح از جسم دارم..
27/اسفند/1399 در 00:46 #43369Mo1353
مشارکت کنندهوارد شدن به مقوله زندگی بعد از مرگ فیزیکی ذهن خیلیا رو درگیر کرده.مسلمه که موضوع جالبیم هست ولی به قول اکهارت توله تا زمانی که حس بدی بهت نده که بتونی نتیجه خوبی ازش بگیری.اگر حست بد شد یعنی ایگوت داره منحرفت میکنه.من شخصا اصلا وارد این قضیه نمیشم چون ته و جواب درستی نداره.فقط ایمان دارم که توالی روح وجود داره واسه اینکه تو به تعالی برسی تا به منبع هستی برگردی ولی تناسخ واسم نامفهومه
27/اسفند/1399 در 00:46 #43370S S
مشارکت کنندهتوالی روح با عقل جور در میاد تا به منبع هستی برسیم من باورش کردم ولی تناسخ به نظر من بی معنیه
27/اسفند/1399 در 00:47 #43371lint.nilya
مشارکت کنندهعزیزم این مورد را میتونی جز عقاید خودت حل کنی و همان چیزی که فکمیکنی حس خوب به شما میده و آرامش درونش هست با همان اعتقاد حرکت کن…من خودم حسماینه که بعد از این دنیا روحم جای بهتری وارد میشود…
27/اسفند/1399 در 00:48 #43372مریم زارعی
مشارکت کنندهسلام پیرو حرفای دوستای عزیزم اینو بگم ک شما معنی قرآن رو هم بخونید درمورد جدا شدن روح و زندگی بعد از مرگ توضیح دادها کلی آیه و سوره در موردش هست و ب قول دنیا جون هرچیو ک دوست نداری باورش کن
27/اسفند/1399 در 00:49 #43373Mo1353
مشارکت کنندههر چیو که دوست نداریم باور نکنیم.ببخشید من درستش کردم این تیکه آخرو
27/اسفند/1399 در 00:49 #43374مائده صالحی
مشارکت کنندهببین دوست عزیز من این دو تا کتاب رو که فرمودید خوندم، و باید بگم به نظرم واقعی هستند، چون خیلی به چیزهایی که توی کتابهای دینی مثل قران و انجیل نزدیک هستند، دوم اینکه تناسخ یعنی چی از نظر شما؟ اینکه روح با جسم دیگه ای وارد این دنیا بشه تا تکامل پیدا کنه و به منبع نزدیک بشه چیش براتون نامفهوم یا ناخوشایند هستش من درک نکردم، مثل این می مونه که شما بچه ای باشید و با رفتن به مدرسه ابتدایی و تمام کردنش برید خونه و بگید منکه سواد دارم دیگه نمیخوام برم مدرسه، از این تشبیه منظورم این بود که می شه تصور کرد هر بار که دنیا میایم یک سطح رو میگذرونیم حالا یا موفق میشیم و ردش میکنیم و به سطوح بالاتر میریم یا هم نه موفق نمیشیم و باید دوباره در یک زندگی دیگه و از راه های دیگه اون مراحل رو طی کنیم. امیدوارم متوجه شده باشی دوست عزیزم
27/اسفند/1399 در 00:51 #43375Honey H
مشارکت کنندهمنم کتاب سرنوشت روح رو خوندم
و چون حالم با مسائل عنوان شده در اون خوبه باورش کردم
اینکه ما باید کامل بشیم و به خدا برسیم، اینکه مى تونیم با عزیزانم در اون عالم با فرکانسهامون ارتباط داشته باشیم … منو آروم مى کنه27/اسفند/1399 در 00:51 #43376Afrooz Saghir
مشارکت کنندهسلام عزیزم
محبوبه جان من جای دیگه جوابتو دادم
ولی من به شخصه دکتر هلاکویی رو قبول ندارم چون اصلا به قوانین هیچ اعتقادی نداره و قطعا توی مسیری قرار نمیگیره که افرادی سر راهش قرار بگیرن که موقع هیپنوتیزم شدن از سفر روحشون حرفی بزنند.
و اینکه چرا انقدر خودتو درگیرِ این جریانات میکنی،
شاد باش، آروم باش از زندگیت لذت ببر مابقیش دیگه به تو ربطی نداره27/اسفند/1399 در 00:52 #43377Hanibabayi
مشارکت کنندهسلام دوست عزیز من داشتم سوالات خرد جمعی و جوابشون رو میخوندم که به سوال شما رسیدم و لازم دونستم تجربه ای رو که دارم براتون بگم.
کتابایی که گفتین رو من نخوندم و نمیدونم دکتر هلاکویی چه جوری و چگونه هیپنوتیزم کرده اون همه آدم رو و به نتیجه نرسیده و قضاوتشون هم نمیکنم چون ایشون هم با علم و ذهن و باورهای خودشون مسائل رو تحلیل میکنن.
اما باید بگم که من خودم به شخصه سالها پیش چندین و چند بار جدا شدن روح از بدنم رو تجربه کردم. البته نه به صورت کامل چون کشش بسیار عجیب و خیلی قوی بین جسم م روح وجود داره و جدا شدن کامل ازش به راحتی نیست واقعا.
تجربیاتی که من داشتم هم مربوط به سالهایی هست که من روی قوانین و شکرگزاری بسیار کار میکردم و واقعا روحم رو به آزادی و رهایی رسونده بودم در اون دوران.
در چند تجربه ای هم که برام پیش اومد روحم کاملا میتونست جسم مادیم رو ببینه و این جدایی با یک صدای موج رادیو مانندی همراه بود و یه احساس خاصی داره که نمیشه واضح توضیح داد…
خلاصه اینکه خواستم براتون بنویسم بدونید که سفر روح واقعا وجود داره و من تجربش کردم. -
نویسندهنوشتهها
- شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.