• این موضوع 6 پاسخ، 1 کاربر را دارد و آخرین بار در 5 سال، 2 ماه پیش بدست Goli61 به‌روزرسانی شده است.
در حال نمایش 7 نوشته (از کل 7)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #41252

    سلام به همه ی عزیزان
    یه سوالی که مدتهاست ذهن منو درگیر کرده و باعث شده از خدا بترسم اینه که تصور میکنم خدا مرگ رو برای مجازات آدمها قرارداده.من هنگام فوت یکی از نزدیکانم کنارش بودم و و حشت اون رو حس میکردم از اون روز بیشتر شده ترسم،ممنون میسم نظراتتون رو بدونم

    #43558
    ياسمين
    مدیر

    دوست عزیز سعى کنید این خاطره رو دیگه براى خودتون مرور نکنید چون فرکانس ترس و ناراحتى مى فرستید !
    ما به این دنیا اومدیم که رشد و مسیر کمال معنوى مون رو طى کنیم و دوباره ملحق بشیم به خدایى که خالق ماست و بخشى از انرژیش رو توى جسم ما قرار داده….
    ورکشاپ خالقى که از نو باید شناخت و سفر ٢ و ٣ رو گوش بدید خیلى بهتون کمک مى کنه

    #43559
    Goli61
    مشارکت کننده

    فردی که میمیره یعنی از این جهان میره خونه ی خودش .اصلا دردی نداره .اون فرد وحشت داشته چون نمیدونسته بعد مرگ چه اتفاقی براش می افته .بعد مرگ آدم دوباره جزیی از انرژی خالق جهان میشه واین بالاترین لذته .فایل رایگان در موردمرگ هست در سایت گوش کن کاملا توضیح داده

    #43560
    Goli61
    مشارکت کننده

    رفتن از این جهان به جایی که سرشار از خوشی و فراوانیه بدون مقاومت ذهن …اصلا مجازات نیست ??????

    #43561
    parastookahrizi71
    کاربر

    باید به این موضوع آگاهانه نگاه کرد کسی از این موضوع میترسه که بدون آگاهی لازم داره از این جهان میره که مثلا اطرافیان گفتن اگه نماز نخونی اون دنیا خدا سیخ داغ تو چشمات فرو میکنه پس مسلمه این آدم لحظه مردن وحشت زده است یا همه میگن شب اول قبر به قدری بهت فشار میارن که تمام استخون های بدنت خرد میشه این افراد آگاهی لازم رو ندارن پس حق دارند بترسن من خودم تا قبل اینکه با دنیا جون آشنا بشم همین وحشت ها رو داشتم الان روی خودم کار کردم وفهمیدم اینها همش یه مشت حرفه که من اصلا اعتقادی بهش ندارم چون خدا خیلی ما رو دوستداره پس هیچوقت ما رو اذیت نمیکنه

    #43562
    Mo1353
    مشارکت کننده

    دوست عزیز به فکرت پر و بال نده و در برابرش مقاومت نکن بزار رد شه بره.اون مجازاتی که ما فکر میکنیم وجود نداره.مجازات اینه که تو این جسم فیزیکی به خال خود رها میشیپ و رسالتمون رو پیدا نمیکنیم.نمیدونم این جمله از کیه ولی خیلی با معناست.ما انسانها اینقدر میمیریم تا کمی زندگی کنیم.با ترست روبرو شو و مثل تمام باورهای غلطی که داری و درستش کردی اینو هم درست کن

    #43563
    Goli61
    مشارکت کننده

    وحشت میکنیم چون در موردش علم نداریم .ما اینجا قسمتی از تکاملمون رو طی میکنیم و بعد انتقال داده میشیم پیش منبع هستی که اونجا سرشار از لذت و فراوانی و خالی از غم و دردهست.

در حال نمایش 7 نوشته (از کل 7)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.