در حال نمایش 4 نوشته (از کل 4)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #51897
    Safiyeh
    مشارکت کننده

    سلام.وقت بخیر
    من دو روزه مدام دلشوره دارم. ویس ها و ورکشاپامو گوش میدم،کتاب صوتی گوش میدم.درس میخونم،با بچه یکسالم وقت میگذرونم و…. اما ته دلم دلشورم هست🤦میتونین راهنمایی کنین چیکار کنم
    ممنون

    #51937
    ياسمين
    مدیر

    سلام ، دم و بازدم و تكرارذكر ، مانترا يا جملات تاكيدى كمك مى كنه

    #53747
    N.n
    مشارکت کننده

    درود
    من باید یه ازمون شرکت کنم تا گواهینامه بگیرم.
    ولی قبل از ازمون انقدر استرس میگیرم که کلا جا میزنم ونمیرم ازمون بدم.
    یه بارم رفتم ازمون دادم ،از استرس نتونستم خوب عمل کنم متاسفانه.
    بعد کلا برای هر ازمونی همینقدر می میرم وزنده میشم.
    خیلی دستاوردها داشتم ،لایوهای اعتمادبنفس را هم گوش میدم وتمارینش رو اجرا میکنم.ولی بازم استرس و اضطرابم تمومی نداره.
    میشه یه فایل صوتی معرفی کنید؟دارم پول جمع میکنم که به جای مشاور های دیگه با دنیا جان کوچینگ بگیرم ،ولی الان نمیدونم چیکار کنم چون خیلی اوضاعم بدشده وچون که تکرار شونده هست وبرای هر ازمون وامتحانی همین۳در به هم میریزم، دیگه خانوادم میگن من خیلی روحیه ام ضعیفه.

    #53762
    Monakahvand
    مدیر

    سلام ، بهتره وقت کوچینگ بگیرید ولی این باور که من کافی هستم خیلی میتونه کمکتون کنه، مدام به این فکر کنید که نتیجه ازمون مهم نیست ، مهم فقط انجام اونه کمی میتونه اراومتون کنه . این استرس میتونه دلیلش از کمالگرایی باشه بهتر هستش با تمرینات کوچینگ و ورکشاپ ها پیش برید و براش وقت بگذارید

در حال نمایش 4 نوشته (از کل 4)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.