درود
من باید یه ازمون شرکت کنم تا گواهینامه بگیرم.
ولی قبل از ازمون انقدر استرس میگیرم که کلا جا میزنم ونمیرم ازمون بدم.
یه بارم رفتم ازمون دادم ،از استرس نتونستم خوب عمل کنم متاسفانه.
بعد کلا برای هر ازمونی همینقدر می میرم وزنده میشم.
خیلی دستاوردها داشتم ،لایوهای اعتمادبنفس را هم گوش میدم وتمارینش رو اجرا میکنم.ولی بازم استرس و اضطرابم تمومی نداره.
میشه یه فایل صوتی معرفی کنید؟دارم پول جمع میکنم که به جای مشاور های دیگه با دنیا جان کوچینگ بگیرم ،ولی الان نمیدونم چیکار کنم چون خیلی اوضاعم بدشده وچون که تکرار شونده هست وبرای هر ازمون وامتحانی همین۳در به هم میریزم، دیگه خانوادم میگن من خیلی روحیه ام ضعیفه.