صفحه اصلی اول انجمن ها خرد جمعی روابط جدا شدن پاسخ به: جدا شدن

#53110
Monakahvand
مدیر

سلام عزیزم، اینکه الان ناراحت هستین کاملا طبیعیه. باید رو فرکانس و حال خوب خودتون کار کنید ، که فرد بهتری حتی وارد زندگی تون بشه یا شاید همین فرد در صورت آمادگی تغییر کنه و برگرده، تمرین های خود ارزشمندی رو انجام بدید البته نه با فکر کردن به نتیجه ، فقط برای بالا بردن فرکانس و حال خوبتون. نمیدونم چه ورکشاپی رو تهیه کردید ولی قطعا تمرینی راجع به حس ارزشمندی درونتون باید داشته باشه، توی تمام ورکشاپ های دنیا جون راجع به این مسئله خیلی زیاد گفته شده.
یادتون باشه جهان معادل فرکانس های ما، آدم ها و شرایط رو سر راهمون قرار میده ، پس اگه دوسش نداری ، فرکانس رو باید تغییر بدی.