صفحه اصلی اول › انجمن ها › خرد جمعی › روابط › خیانت و ظلم › پاسخ به: خیانت و ظلم
03/مرداد/1403 در 11:39
#49320
مشارکت کننده
نمیشد خدا منی که همه امیدم خدا بود رو ناامید نکنه..نمیشد اون زن غیرانسان اونجا نباشه..خدا که می دونست چقدر در حق من ظلم شده..همیشه هر اتفاقی می افتاد دلم خوش بود خدا هوامو داره..الان حس می کنم خدا حواسش به من نبود ..باهاش قهرم..همیشه به خودم میگفتم خدا کسی رو که همه امیدش خداست رو ناامید نمی کنه ولی این بار ناامیدم کرد..تنهام گذاشت..