صفحه اصلی اول انجمن ها خرد جمعی پول آیا حس من درست هست؟ پاسخ به: آیا حس من درست هست؟

#43652
Goli61
مشارکت کننده

من احساس میکنم شمردن زیاد وسواس باشه بیشتر . اصلا اینطور نیست که پول رو پس میزنی در مواقعی همچین بد هم نیست که یادت میره چقدر قرض دادی چون کسی که بخواد پس بده خودش میاره پس میده .کسی که نخواد پس بده نمیاره .اینکه شما یاد ت بمونه و هی بهش بگی و… بیشتر اعصاب خردی براخودت میاره و سبب میشه حرص بخوری پس نگران نباش همه چیز اکی هست فقط میمونه اون فکر که پول از کجا میخواد جوربشه که درمورد همه ی ماهاکه اول راهیم فکر میکنم این موضوع وجود داشته باشه کم کم درست میشه با تمرینات . نگران نباش

فقط اگر میبینی باقرض دادن برا خودت ناراحتی درست میکنی اصلا قرض نده