صفحه اصلی اول انجمن ها خرد جمعی پول آیا حس من درست هست؟ پاسخ به: آیا حس من درست هست؟

#43651
Afrooz Saghir
مشارکت کننده

سلام پرستو جان
تو وسواس شدی روی حساب و کتابات فقط همین، یه دفترچه داشته باش و توی دفترچت بنویس یا پیامای بانکیتو فعال کن که برات اس ام اس بیاد، و بگو من که همیشه حسابم پر هست….
و در مورد موصوع اینکه پول قرض میدی و دیگه واسه پس گرفتنش پا فشاری نمیکنی : به خاطر اینه که واسه زحمتی که میکشی و پولی که درمیاری ارزش قائل نیستی، پول قرض دادن خوبه ولی در صورتی که حس قبل و بعدش هم خوب باشه.
شاد باشی