صفحه اصلی اول › انجمن ها › خرد جمعی › پول › آیا حس من درست هست؟ › پاسخ به: آیا حس من درست هست؟
27/اسفند/1399 در 22:05
#43651
مشارکت کننده
سلام پرستو جان
تو وسواس شدی روی حساب و کتابات فقط همین، یه دفترچه داشته باش و توی دفترچت بنویس یا پیامای بانکیتو فعال کن که برات اس ام اس بیاد، و بگو من که همیشه حسابم پر هست….
و در مورد موصوع اینکه پول قرض میدی و دیگه واسه پس گرفتنش پا فشاری نمیکنی : به خاطر اینه که واسه زحمتی که میکشی و پولی که درمیاری ارزش قائل نیستی، پول قرض دادن خوبه ولی در صورتی که حس قبل و بعدش هم خوب باشه.
شاد باشی