صفحه اصلی اول › انجمن ها › خرد جمعی › پول › آیا حس من درست هست؟ › پاسخ به: آیا حس من درست هست؟
27/اسفند/1399 در 22:03
#43648
کاربر
سلام یاسمن جان
من در گذشته وضعیت مالی خیلی بدی داشتم.الان کمی اوضاع مالی ام بهتر شده خودم حقوق بگیر نیستم و به تنهایی همسرم حقوق بگیره همیشه احساس میکنم که برای هر وسیله ای که مبخام بخرم همون اندازه پول داشته باشم و بعد اینکه اون وسیله روـخریدم دیگه تا ماه ها نمیتونم چیزی بخرم.