صفحه اصلی اول › انجمن ها › خرد جمعی › پول › حتما پول زیادی دستم میرسه › پاسخ به: حتما پول زیادی دستم میرسه
27/اسفند/1399 در 21:56
#43642
مشارکت کننده
منم همینطور و از جایی ک فکرش رو نمیکنم چیزهای که نیاز دارم رو به وسیله دست های خدا شرایط طوری میشه ک به راحتی میتونم بخرم بنظرم این همه پول توی دنیا هست وقتی من خواهان پول هستم پس حتما به زندگی منم میاد و به راحتی میتونم نیازهام رو برطرف کنم
چیزی که مهم درخواست همراه با احساس خوب هستش دنیا جوون همیشع میگه این همه ادم میگن ما ثروت و ماشین و زندگی انچنانی میخواهیم ولی ایا همه دارن؟ نه چون همراه با احساس خوب نیستش چون یقین ندارن که این دنیا دنیای فراوانی و ثروت و آرامش و آسایش هستش پس یه عده محدودی که ایمانشون قوی هستن شرایط زندگی عالی رو دارن
پس ماهم میتونیم احساس خودمون و باورهامون رو درست کنیم و به اونچه که میخواهیم برسیم