صفحه اصلی اول › انجمن ها › خرد جمعی › پول › خونه ??? › پاسخ به: خونه ???
حالا من ی سوال دارم از تو که خواسته ات رو نوشتی و همه دوستان گلم که تجربه هاشون رو بگن و بهم کمک کنن
من حالم خوبه و عالی ام
اتفاقا معجزات و نشونه های خوبی هم اطرافم میبینم
دوتا چیز میخام یکی اینکه واسه خوندن ازمون سناریو هم مینویسم و تقریبا هم عملی میشه ولی باید بیشتر بخونم باید چون زمان زیادی ندارم
از لحاظ ذهنی اون ازمون و قبولیش برام معقوله
ولی همش این فکر میاد که تو عقبی و نمیتونم زیاد بخونم ممنون میشم راهنمایی کنید
دوم اینکه بازم با خودم با شرایطم اوکی هستم
از همه چیز رااضی ام از لحاظ ظاهری از هیکلم از از قیافم
ولی خیلی دوس دارم صورتم پر تر و وتپل تر بشه
وویس و جملات تاکیدی هم مدامگوش میدم ولی این خواستم دوس دارم براورده شه
راه های سلامتی و تغذیه ای هم رعایت میکنم
لطفا راهنمایی کنید