صفحه اصلی اول انجمن ها خرد جمعی ارتباط با خدا خواب درگذشتگان را دیدن پاسخ به: خواب درگذشتگان را دیدن

#43599
Afrooz Saghir
مشارکت کننده

سلام عزیزم
خواب تصویری از ناخودآگاه ما هست و زندگیِ نزیسته‌ی ما رو به تصویر میکشه و در بعضی اوقات رویای نیمه تمامِ زندگی ماست ، قطعا انقدر وجود مادر ارزشمند هست که تا سالها شما خواب ببینید که مادرتون داره کارایی میکنه یا چیزایی میگه چون هیچکس بیشتر از مادر توی ناخودآگاه پررنگ نیست ، و خب قطعا زیادم بهشون فکر میکنید، پس ازش بگذرید، و فقط به شکل یک رویا بهش نگاه کنید…
از زنده بودن خودتون و نعمت زندگی‌ای که خدا بهتون داده لذت ببرید، مادرتون پیوسته به منبع انرژی و آگاهی جمعی و حالشون هم از ماها خیلی بهتره
شاد باشید