صفحه اصلی اول › انجمن ها › خرد جمعی › ارتباط با خدا › خواب درگذشتگان را دیدن › پاسخ به: خواب درگذشتگان را دیدن
27/اسفند/1399 در 15:12
#43599
مشارکت کننده
سلام عزیزم
خواب تصویری از ناخودآگاه ما هست و زندگیِ نزیستهی ما رو به تصویر میکشه و در بعضی اوقات رویای نیمه تمامِ زندگی ماست ، قطعا انقدر وجود مادر ارزشمند هست که تا سالها شما خواب ببینید که مادرتون داره کارایی میکنه یا چیزایی میگه چون هیچکس بیشتر از مادر توی ناخودآگاه پررنگ نیست ، و خب قطعا زیادم بهشون فکر میکنید، پس ازش بگذرید، و فقط به شکل یک رویا بهش نگاه کنید…
از زنده بودن خودتون و نعمت زندگیای که خدا بهتون داده لذت ببرید، مادرتون پیوسته به منبع انرژی و آگاهی جمعی و حالشون هم از ماها خیلی بهتره
شاد باشید