صفحه اصلی اول › انجمن ها › خرد جمعی › ارتباط با خدا › منبع انرژی › پاسخ به: منبع انرژی
27/اسفند/1399 در 14:46
#43585
مدیر
دوست عزیز بخشى از انرژى منبع درون ما جریان داره براى همینه که مى تونیم اتفاقات رو رقم بزنیم. ولى وقتى احساسمون خوبه، یعنى به خدا نزدیکتریم و وقتى احساسمون بد ، فاصله مون بیشتره و ارتباط کمترى داریم …. از انرژى بى کران و قدرتمند خدا که اجازه داده وارد این جسم مادى بشى باید سپاسگزارى کنى در عین حال از وجود خودت که تواناییهاى زیادى داره و مى تونه در جهت جریان خیر و سعادت و شادى و ثروت و …..حرکت کنه قدردان باش