#43585
ياسمين
مدیر

دوست عزیز بخشى از انرژى منبع درون ما جریان داره براى همینه که مى تونیم اتفاقات رو رقم بزنیم. ولى وقتى احساسمون خوبه، یعنى به خدا نزدیکتریم و وقتى احساسمون بد ، فاصله مون بیشتره و ارتباط کمترى داریم …. از انرژى بى کران و قدرتمند خدا که اجازه داده وارد این جسم مادى بشى باید سپاسگزارى کنى در عین حال از وجود خودت که تواناییهاى زیادى داره و مى تونه در جهت جریان خیر و سعادت و شادى و ثروت و …..حرکت کنه قدردان باش