صفحه اصلی اول › انجمن ها › خرد جمعی › ارتباط با خدا › ترس از خدا › پاسخ به: ترس از خدا
27/اسفند/1399 در 14:13
#43562
مشارکت کننده
دوست عزیز به فکرت پر و بال نده و در برابرش مقاومت نکن بزار رد شه بره.اون مجازاتی که ما فکر میکنیم وجود نداره.مجازات اینه که تو این جسم فیزیکی به خال خود رها میشیپ و رسالتمون رو پیدا نمیکنیم.نمیدونم این جمله از کیه ولی خیلی با معناست.ما انسانها اینقدر میمیریم تا کمی زندگی کنیم.با ترست روبرو شو و مثل تمام باورهای غلطی که داری و درستش کردی اینو هم درست کن