#43562
Mo1353
مشارکت کننده

دوست عزیز به فکرت پر و بال نده و در برابرش مقاومت نکن بزار رد شه بره.اون مجازاتی که ما فکر میکنیم وجود نداره.مجازات اینه که تو این جسم فیزیکی به خال خود رها میشیپ و رسالتمون رو پیدا نمیکنیم.نمیدونم این جمله از کیه ولی خیلی با معناست.ما انسانها اینقدر میمیریم تا کمی زندگی کنیم.با ترست روبرو شو و مثل تمام باورهای غلطی که داری و درستش کردی اینو هم درست کن