صفحه اصلی اول › انجمن ها › خرد جمعی › ارتباط با خدا › موانع شکرگذاری › پاسخ به: موانع شکرگذاری
27/اسفند/1399 در 12:45
#43518
مدیر
الناز جون سلام. شاید بخاطر این باشه که مثلا یه تضاد این وسط پیش اومده ، و تو شک کردى و دودل شدى و باورت ضعیف شده و همین مسئله ادامه پیدا کرده. یعنى احساس کردى ممکنه بعد از شکرگزارى اتفاق ناخوشایندى بیفته! پس اول مطمئن باش که این یه فکر غلطه و روش تمرکز نکن و به شکرگزارى با حس خوب ادامه بده و به منبع انرژى و سخاوتش ایمان داشته باش….و دیگه اینکه باور کمبود نداشته باش و احساس لیاقت رو در خودت افزایش بده