صفحه اصلی اول › انجمن ها › خرد جمعی › ارتباط با خدا › خیر یا شر › پاسخ به: خیر یا شر 27/اسفند/1399 در 01:20 #43401 Goli61مشارکت کننده بستگی داره کارت چی بوده … والا استعفا دادن یه کم نادرست هست تو این زمونه .به نظرم بهتره کارت رو نگه داری در کنارش کار مورد علاقه ات رو راه بندازی وقتی که کار مورد علاقه گرفت و شروع کرد به سود دادن استعفا ت رو از این کار بدی