صفحه اصلی اول › انجمن ها › خرد جمعی › ارتباط با خدا › تمرین تقسیم کار با خدا › پاسخ به: تمرین تقسیم کار با خدا 27/اسفند/1399 در 00:56 #43379 Afrooz Saghirمشارکت کننده مرضیه جان در ادامهی صحبتهای یاسمین به اینم توجه کن که باید در درونت احساسِ لیاقتِ داشتنه اون ماشین رو داشته باشی.