صفحه اصلی اول › انجمن ها › خرد جمعی › ارتباط با خدا › قیامت › پاسخ به: قیامت
سلام فیروز عزیز.کاملا با حرفاتون موافقم .بعد ازخوندن کتاب سفر روح خیالم ازبابت دنیای پس از مرگ راحت شد و احتمالا همین زندگی های متوالی و تعالی روح نوعی قیامت هست.چیزی که برام قابل قبول نیست مجازاتی هست که در روز قیامت وجود داره.اخه وقتی قراره تو زندگی های مختلف تعالی روح پیدا کنیم و درنهایت به کمال برسیم جایی برای مجازات نمیمونه.و به نوعی همین ازمایش های سختی که برای هرکس تو این دنیا وجود داره برای جبران اشتباهات زندگی های گذشته هست.وبا این اوصاف قیامتی به معنای یک روز خاص برای همه که مجازات یا پاداش داده میشن نیست و قیامت میتونه یه مفهوم نسبی باشه که ممکنه بارها برای هر فردی پیش بیاد.شاید هم روز تولد هر فرد که نوعی پیوند جسم وروح هست روز قیامت اون فرد باشه.اما اگر این ایده من درست باشه با توصیف هایی که از قیامت در قران وجود داره درتناقض هست.مثل ویرانی کوهها و زمین و خورشید،ترس و وحشت،….
ایا من درست فکر میکنم یا چیزی غیر از این هست
ببخشید طولانی شد.ممنون که وقت میزارید و جواب میدید