صفحه اصلی اول › انجمن ها › خرد جمعی › ارتباط با خدا › خواهش میکنم بیشتر در مورد قرآن و اینکه چه جایگاهی تو باورهامون میتونه داشته باشه با همدیگه صحبت کنیم › پاسخ به: خواهش میکنم بیشتر در مورد قرآن و اینکه چه جایگاهی تو باورهامون میتونه داشته باشه با همدیگه صحبت کنیم
26/اسفند/1399 در 23:57
#43336
مشارکت کننده
عزیزمی، اول خداروشکر میکنم که دنیارو سر رااه من قرار داد و بعد هم هم زیاد وقت گذاشتم هم پشتکار زیاد و هم خیلی رو خودم کار کردم. قطعا شما هم میتونی عزیزم