گاهی یک جمله یا حتی یک کلمه، می تونه بذر امید رو در وجودمون بکاره. گاهی یک حرف ساده اثرش بیشتر از هزار هزار جلسه مشاوره و سمیناره…گاهی گفتن از نتایجی که خودمون گرفتیم، آنچنان قلب بقیه رو گرم می کنه که از قعر ناامیدی به نور می رسند! برامون بنویسید از معجزات قوانین و همراهی با دنیا در زندگیتون و اینطوری دل گرم مون کنید.
1414 دیدگاه
Arefe.m
سلام دوستان، امیدوارم که همه سلامت باشید منم دوست داشتم اینجا از دستاوردهای کوچیک در مسیر بودنم بگم من از سال ۹۹ با دنیا اشنا شدم، کوچینگ و بعد هم ورکشاپ ها. من ده سال بود دنبال مهاجرت بودم ولی همش در بسته بود. بعد کوچینگ و ورکشاپها، به لطف خدا اتفاق افتاد. اما متاسفانه یادم رفت که برای اینکه تو مسیر بمونم باید مستمر ادامه بدم، مثه دوش کرفتن روزانه . خلاصه از مسیر خارج شدم متاسفانه، و انواع تضادها رو دیدم. غره بودم که من بلدم قوانین رو و اصلا نیازی ندارم دوباره برممروزشون کنم! و دیگه رفتم توجاده بی نهایت تاریکی… اینقدر گریه میکردم، دعا میخوندم، میگفتم خدا مکه منو نمیبینی… تا یهو؛ یجا خوندم که خدا از اینکه خودت رو بدبخت و مظلوم قرار بدی خوشش نمیاد! قوی باش… شروع کردم به کار کردن رو خودم….. خیلییییی سخته، خودت که سنگینی رو بکشی از دل اون همه تاریکی بیرون. اما بابتش خوشحال و شکرگذارم. بچه ها باورتون نمیشه، اما اینقدر در تاریکی و غم تضادهام غرق بودم که بخدا بوته های پشت پنجره اتاقمون یواش یواش خشک شدن! من میرفتم کنارشون، با گوشام صدای جیلیز جیلیز سوختنشون رو میشنویدم با اینکه الان اینجا بهاره و هوا عالی! همین انفاق برای یکی از گلدون های تو خونه هم افتاد که برگ هاش یهو خشک شدن و زرد شدن. من رهاشون کرده بودم این تغییر گل ها رو ولی ناراحت بودم بابتش. تا اینکه چند روز پیش یهو متوجه شدم اون بوته پشت اتاق سبز شده😍یه عالمه برگ سبز جدید! اصلا بدون اینکه من کاری بکنم! گلدون هم یه گل سفید خوشگل داد و برگهاش هم خوب شدن😍 من هیچ کار فیزیکی نکردم! فقط رو خودم کار کردم… یاد گرفتم که جقدر فرکانس ها و حال درون من، رو محیط بیرون تاثیرگذاره! ازمایش عملی بود 😍 خدا رو شکر برای درسی که گرفتم، و شکر برای وجود دنیا عزیز و همه شما عزیزان که در مسیر اگاهی و رشد روح هستین💚
تو عشق منی دنیا* از روزی که باهات آشنا شدم تموم زندگیم تغییر کرد واقعا از ته قلبم خدا رو شاکرم که توی مسیر زندگیم قرار گرفتی و از تاریکی نجاتم دادی و نور رو نشونم دادی
سلام به همگی
من ۴ سالی هستکه با دنیای قشنگم آشنا شدم و از فایل های رایگان شروع کردن
پارسال بهمن ماه شروع کردم با خرید و شرکت در ورکشاپ ها اول از ورکشاپ فرمان بعد همه ورکشاپ های آفلاین و آنلایین ،،، و پشت سر هم همرو شروع کردم هر ورکشاپ که تموم میشد پول ورکشاپ بعدی جور میشد
الان که خودم را با پارسال مقایسه میکنم علاوبر ۱۰ پله بلکه ۱۰۰پله بالاتر از قبلیمم کلی اتفاق خوشایند، معجزه ، پول و غیره برام اتفاق افتاد اما تضاد هم بود ولی اگه آگاه نبودم با اون تضاد ها نابود میشدم و یاد گرفتم به جای غرق شدن توی تضاد درسش را بگیرم و رشد کنم
الانم که خانواده ام دیدن که چقدر تغییر کردم دوست دارن که فقط ورکشاپ شرکت کنم و منم ورکشاپ عبور از بعد سوم را خریدم
درود بر استاد نازنینم
دنیا جونم خیلی خیلی ازت ممنونم که استاد معنوی من شدی ، من ۷ سال دارمت و خداروهزاران هزار بار شکر میکنم برای بودنت .
یکی از هدفهای من آخر سال ۱۴۰۳ تیک خورد دوست داشتم اطلاع بدم . من ماشین خریدم
سلام نمیدونستم درخواستم رو کدوم قسمت از سایت باید بنویسم.
دسترسی بیشتر ماها از تلگرام و اینستاگرام قطع شده و من نمیتونم به تلگرام دسترسی داشته باشم دنیا جونم میشه برامون فایل صوتی توی سایت قرار بدید چون قرار بود یه لایو داشته باشیم که از همون روز من تلگرامم باز نمیشه با هیچ vpn و پروکسی .
ممنون میشم
سلام و درود بر شما عزیزانم
خواستم از تجربه ام از ورکشاپ فرمان بگم
الان وسط های ماه سومش هستم. تو این مدت کلی تضاد برام پیش اومد، عصبی شدم، نا امید و دلسرد شدم، به هم ریختم. اما ، اما ، اما تسلیم نشدم و سعی کردم وصل بمونم. مثلا همین امروز صبح خیلی حال بدی داشتم و تصمیم جدی گرفتم که امروز هیچ تمرینی انجام نمیدم. ولی انگار یه نیرویی من و کشوند پای خودکار و کاغذ. شکر گزاری نوشتم، شمع روشن کردم، امنیت آرامش گفتم
تمرینات تنفسی انجام دادم
یه سری جملات تاکیدی گفتم، دو تا فایل گوش کردم، فال روزانه گوش کردم و ……..
امروز متوجه شدم ، منی که حس میکردم از یه جایی به بعد دفن شدم، کاشته شده بودم و رشد کردم و الان سر از خاک درآوردم و یه جوونه کوچولو زدم
خیلی حس غرور آفرینی دارم و اینکه از یه جایی یاد گرفتم به منبع آگاهی درونم وصل بشم و خیلی وقتا به زیبایی جواب میگیرم.
هنوز خیلی ایراد و اشکال در من هست و راه زیادی مونده تا به جاهای خوبی برسم اما تا اینجا به نظرم خوب پیش رفتم.
سلا سلام
دنیا یه جمله داره که میگه احساس خوب مساوی با اتفاق خوب حتی اگ اوضاع اون بیرون خوب نباشه.
اومدم براتون مثال خودمو بزنم که ببینید چه جوری کار میکنه. تخمه ها رو بیارین که یکم طولانیه و هیجان انگیز😅
روزی که تصمیم گرفتم با موجودی ۴ میلیاردی خونه بخرم در منطقه ۹ و ۱۱ مشهد، یهو دلار و طلا رفت بالا و خونه ها گرون شد و همسرم اصرار داشت که بیام منطقه ۱۲ خونه بخرم و منم خیلی راغب نبودم برا همین تصمیم گرفتم طلا بفروشم تا حدود۷۰۰ میلیون
و دو هفته هر روز املاک بودم صبح و عصر و هر خونه ای خوشم میومد یا مالک گرون میکرد یا منصرف میشد یا یهو یکی قولنامه میکرد، من تصمیم گرفتم تمام طلاهامو بدم و زود خونه بخرم و در این بین با انرژی کامل همش به خودم میگفتم هر اتفاقی بیفته به نفع منه. اما هر لحظه نوسانات ترسناکتر میشد و منم استرس داشتم در نتیجه از دنیاجان پرسیدم و دنیا گفت به اندازه پولت هرجا میدن برو و برا منطقه بهتر طلا نفروش.منم تصمیم جدیدمو به محمد گفتمو باز یک هفته دیگه گشتیم تو منطقه دوازده اندازه پولم دنبال خونت ولی باز همه چی گرونتر شد و من محمد و راضی کردم که سیصد تومن پول بده و پولو زیاد کردیم افتادیم دنبال خونه با مبلغ جدید ولیکن که باز همه چی گرون شد و من هم استرس داشتم هم هی سعی میکردم حالمو خوب نگه دارم. فایده نداشت خونه هایی که با اون پول بهم میدادند رو پسند نمیکردم . و منطقه ۱۲ چون ساخت و ساز زیاده خونه سند دار کمه و از طرفی تعداد کلاهبردار ها بسیار زیاد. درنتیجه من فقط صفر سند اماده میخواستم و این یعنی یه چیز نادر و تقریبا غیر ممکن.
روزها گذشت و من باز به محمد گفتم بیا بدیمش رهن و منم طلاهامو میدم که بشه ۵ میلیارد تا بتونم بخرم و یه هفته باز گشتیم و یا منصرف میشدن یا گرون میکردن یا من پسند نمیکردم.بااااااز خوردم به بن بست و من تقریبا داشتم باور میکردم که مشکل از ذهن منه و من باور غلط دارم و این حس خوب و ذکر ها بی فایدست چون اون باور غلطا قدرتمندتره.
هی برو صبح تا شب بنگاه و تصمیم گرفتم قید سندو بزنم و خونه بدون سند بخرم و یه خونه پیدا کردم تقریبا مورد پسندم بود و جاش خوب بود و قیمت عالی و منم که خوشحاااااال بودم چرا چون قبل گرونی ها اپارتمان اون منطقه متری ۳۸ بوده ولی الان شده متری پنجاه و پنجاه و دو و چون صفر هست سند ندارن،تازه قدیمی ترهاشم خیلی هاش سند نداره.
اینم سند نداشت ولی متری ۴۷ بود ومنم رفتم استعلام گرفتم و دیدم مالک محترم کلاهبردارن🫠
باااااز ناامیدتر شدم و باز تلاشم برا حال خوب کردن سختتر شد و دیگه بیخیال حال خوب شدم و گفتم میرم طلا میخرم و خونه نمیخرم، همینجوری به زور املاک میرفتم و دیگه خودم پیگیر نبودم. یه هفته دیگه هم گذشت و باز گرونتر شد🫠 و من گفتم خدایا من دو روز دیگه میرم و تمام اگر خریدم که خوب وگرنه که بدرک با گریه زاری و سرزنش خودم که الان یک ماهو نیمه و من درمانده و مدام تقلا میکنم و به زور میخوام خونه بخرم🤭😂
رفتم تو یه املاک یارو ازین رو مخیا ولییییییی گفت سه تا فایل دارم بریم ببینیم رفتم دیدم و جیریجییییجینگگگگگ 🎩🪄🧹
سه تاش خوب بودن و من خوبتر رو پسند کردم که یه صفر سند اماده بود و طبقه چهار رو به افتاب صدمتر جای خوب. و در اون خیابون که من مدنظر داشتم کلا دوتا خونه سند دار بود و صفر😳🤩
و الان که تو محضر هستم دارم براتون مینویسم که الان هیچکس کمتراز متری ۵۰ و ۵۲ نمیفروشه ولی من خریدم متری ۴۸🤩😀
و پانصدوپنجاه دادم رهن و الباقیشم همسر داد و کلا شد ۴۷۵۰ و من طلا نفروختم.💃
سلام سمانه جان
خیلی خوشحال شدم از خوشحالی شما
مبارکتون باشه و بیش باد دستاوردهای شیرین و نتایج عالی تون
ممنون که فرایند رسیدن به خواسته ت و حالت خوبت را با ما به اشتراک گذاشتی اون هم در این روزها
سلام به همه شما عزیزان
حال خوب من در این لحظه، که میبینید در تاریخ ۲۱ دی ماه ۱۴۰۴ هستیم و دسترسی به اکثر سایتها و سوشال مدیا نداریم، باز شدن سایت دنیا جان و دانلود فایل ۲۰۲۶ هست.
در حالی که من اول سایت محل کارم رو وارد کردم باز نشد! سایت مربی ورزشم رو وارد کردم باز نشد و گفتم بذار سایت دنیا رو هم تست کنم.. و باز شد! و فایل هم دانلود شد!
و دریچه ای به روم باز شد.. امیدوارم هم قبیله ای های نازنینم که به نت دسترسی ندارن سری به سایت بزننو ببینند که سایت باز میشه و بیان از دستاوردهاشون بگن..
من دیروز خیلی ذهنم درگیر بود که باید کاری بکنم و چکار کنم و … و به همسرم گفتم باید طبق آموزه های دنیا و به روش خودمون عمل کنم
پرسید چه کاری؟ گفتم بالا بردن فرکانس! باید بشیم فایل گوش کنم نت بردارم و حتی نت های قبلیم رو مرور کنم و امروز که میخواستم از فایل های قبلی استفاده کنم دیدم سایت دنیا جان عزیزمون باز میشه.
خدای نازنینم رو هزاران بار شکر.
سلام دنیا جان و همه هم قبیله ای های عزیزم
من ۲۱ دی ماه متوجه شدم سایت برام باز میشه خیلی خوشحال شدم پادکست ثبات در بی ثباتی رو دانلود کردم و همونجا هم گفتم که خوشحالم سایت برام باز شد و فایل دانلود شد اینجا هم از حال خوبم گفتم اما به نظر پیام هام ارسال نشدن!!
امیدوارم این پیام ارسال بشه و تیم پشتیبانی با توجه به اینکه ما کمابیش به سایت دسترسی داریم برای وبینارهای ورژن جدید من و پول پنهان بگن که برنامه چی هست.
گرچه به شدت امیدوارم و دلم روشنه که فردا ۲۸ دی ۱۴۰۴ همگی به اینترنت دسترسی داشته باشیم.
ممنونم.
الان که این پیام رو ارسال کردم میبینم که پیام قبلیم هم هست اما چند روز پیش که به سایت سر زدم دیده نمیشد! امیدوارم برای همگی خصوصا پشتیبانی سایت قابل رویت باشن.
Arefe.m
سلام دوستان، امیدوارم که همه سلامت باشید منم دوست داشتم اینجا از دستاوردهای کوچیک در مسیر بودنم بگم من از سال ۹۹ با دنیا اشنا شدم، کوچینگ و بعد هم ورکشاپ ها. من ده سال بود دنبال مهاجرت بودم ولی همش در بسته بود. بعد کوچینگ و ورکشاپها، به لطف خدا اتفاق افتاد. اما متاسفانه یادم رفت که برای اینکه تو مسیر بمونم باید مستمر ادامه بدم، مثه دوش کرفتن روزانه . خلاصه از مسیر خارج شدم متاسفانه، و انواع تضادها رو دیدم. غره بودم که من بلدم قوانین رو و اصلا نیازی ندارم دوباره برممروزشون کنم! و دیگه رفتم توجاده بی نهایت تاریکی… اینقدر گریه میکردم، دعا میخوندم، میگفتم خدا مکه منو نمیبینی… تا یهو؛ یجا خوندم که خدا از اینکه خودت رو بدبخت و مظلوم قرار بدی خوشش نمیاد! قوی باش… شروع کردم به کار کردن رو خودم….. خیلییییی سخته، خودت که سنگینی رو بکشی از دل اون همه تاریکی بیرون. اما بابتش خوشحال و شکرگذارم. بچه ها باورتون نمیشه، اما اینقدر در تاریکی و غم تضادهام غرق بودم که بخدا بوته های پشت پنجره اتاقمون یواش یواش خشک شدن! من میرفتم کنارشون، با گوشام صدای جیلیز جیلیز سوختنشون رو میشنویدم با اینکه الان اینجا بهاره و هوا عالی! همین انفاق برای یکی از گلدون های تو خونه هم افتاد که برگ هاش یهو خشک شدن و زرد شدن. من رهاشون کرده بودم این تغییر گل ها رو ولی ناراحت بودم بابتش. تا اینکه چند روز پیش یهو متوجه شدم اون بوته پشت اتاق سبز شده😍یه عالمه برگ سبز جدید! اصلا بدون اینکه من کاری بکنم! گلدون هم یه گل سفید خوشگل داد و برگهاش هم خوب شدن😍 من هیچ کار فیزیکی نکردم! فقط رو خودم کار کردم… یاد گرفتم که جقدر فرکانس ها و حال درون من، رو محیط بیرون تاثیرگذاره! ازمایش عملی بود 😍 خدا رو شکر برای درسی که گرفتم، و شکر برای وجود دنیا عزیز و همه شما عزیزان که در مسیر اگاهی و رشد روح هستین💚
Sahar
چه تجربه ی زیبایی😍 مرسی که از تجربیاتت نوشتی🌻
Sahelteymori
تو عشق منی دنیا* از روزی که باهات آشنا شدم تموم زندگیم تغییر کرد واقعا از ته قلبم خدا رو شاکرم که توی مسیر زندگیم قرار گرفتی و از تاریکی نجاتم دادی و نور رو نشونم دادی
zahrakohsharii
سلام به همگی
من ۴ سالی هستکه با دنیای قشنگم آشنا شدم و از فایل های رایگان شروع کردن
پارسال بهمن ماه شروع کردم با خرید و شرکت در ورکشاپ ها اول از ورکشاپ فرمان بعد همه ورکشاپ های آفلاین و آنلایین ،،، و پشت سر هم همرو شروع کردم هر ورکشاپ که تموم میشد پول ورکشاپ بعدی جور میشد
الان که خودم را با پارسال مقایسه میکنم علاوبر ۱۰ پله بلکه ۱۰۰پله بالاتر از قبلیمم کلی اتفاق خوشایند، معجزه ، پول و غیره برام اتفاق افتاد اما تضاد هم بود ولی اگه آگاه نبودم با اون تضاد ها نابود میشدم و یاد گرفتم به جای غرق شدن توی تضاد درسش را بگیرم و رشد کنم
الانم که خانواده ام دیدن که چقدر تغییر کردم دوست دارن که فقط ورکشاپ شرکت کنم و منم ورکشاپ عبور از بعد سوم را خریدم
Zahra Moradian
درود بر استاد نازنینم
دنیا جونم خیلی خیلی ازت ممنونم که استاد معنوی من شدی ، من ۷ سال دارمت و خداروهزاران هزار بار شکر میکنم برای بودنت .
یکی از هدفهای من آخر سال ۱۴۰۳ تیک خورد دوست داشتم اطلاع بدم . من ماشین خریدم
K.Parastoo
سلام نمیدونستم درخواستم رو کدوم قسمت از سایت باید بنویسم.
دسترسی بیشتر ماها از تلگرام و اینستاگرام قطع شده و من نمیتونم به تلگرام دسترسی داشته باشم دنیا جونم میشه برامون فایل صوتی توی سایت قرار بدید چون قرار بود یه لایو داشته باشیم که از همون روز من تلگرامم باز نمیشه با هیچ vpn و پروکسی .
ممنون میشم
پشتیبانی (مدیریت)
لایو شب گذشته با عنوان
«لایو آرامش و عبور »صوتی شد و روی سایت قرار گرفت
سپاس
تیم پشتیبانی🌿🌱
Fereshteh62
سلام و درود بر شما عزیزانم
خواستم از تجربه ام از ورکشاپ فرمان بگم
الان وسط های ماه سومش هستم. تو این مدت کلی تضاد برام پیش اومد، عصبی شدم، نا امید و دلسرد شدم، به هم ریختم. اما ، اما ، اما تسلیم نشدم و سعی کردم وصل بمونم. مثلا همین امروز صبح خیلی حال بدی داشتم و تصمیم جدی گرفتم که امروز هیچ تمرینی انجام نمیدم. ولی انگار یه نیرویی من و کشوند پای خودکار و کاغذ. شکر گزاری نوشتم، شمع روشن کردم، امنیت آرامش گفتم
تمرینات تنفسی انجام دادم
یه سری جملات تاکیدی گفتم، دو تا فایل گوش کردم، فال روزانه گوش کردم و ……..
امروز متوجه شدم ، منی که حس میکردم از یه جایی به بعد دفن شدم، کاشته شده بودم و رشد کردم و الان سر از خاک درآوردم و یه جوونه کوچولو زدم
خیلی حس غرور آفرینی دارم و اینکه از یه جایی یاد گرفتم به منبع آگاهی درونم وصل بشم و خیلی وقتا به زیبایی جواب میگیرم.
هنوز خیلی ایراد و اشکال در من هست و راه زیادی مونده تا به جاهای خوبی برسم اما تا اینجا به نظرم خوب پیش رفتم.
Sahar
عالی👏👏👏
Samanegolestani
سلا سلام
دنیا یه جمله داره که میگه احساس خوب مساوی با اتفاق خوب حتی اگ اوضاع اون بیرون خوب نباشه.
اومدم براتون مثال خودمو بزنم که ببینید چه جوری کار میکنه. تخمه ها رو بیارین که یکم طولانیه و هیجان انگیز😅
روزی که تصمیم گرفتم با موجودی ۴ میلیاردی خونه بخرم در منطقه ۹ و ۱۱ مشهد، یهو دلار و طلا رفت بالا و خونه ها گرون شد و همسرم اصرار داشت که بیام منطقه ۱۲ خونه بخرم و منم خیلی راغب نبودم برا همین تصمیم گرفتم طلا بفروشم تا حدود۷۰۰ میلیون
و دو هفته هر روز املاک بودم صبح و عصر و هر خونه ای خوشم میومد یا مالک گرون میکرد یا منصرف میشد یا یهو یکی قولنامه میکرد، من تصمیم گرفتم تمام طلاهامو بدم و زود خونه بخرم و در این بین با انرژی کامل همش به خودم میگفتم هر اتفاقی بیفته به نفع منه. اما هر لحظه نوسانات ترسناکتر میشد و منم استرس داشتم در نتیجه از دنیاجان پرسیدم و دنیا گفت به اندازه پولت هرجا میدن برو و برا منطقه بهتر طلا نفروش.منم تصمیم جدیدمو به محمد گفتمو باز یک هفته دیگه گشتیم تو منطقه دوازده اندازه پولم دنبال خونت ولی باز همه چی گرونتر شد و من محمد و راضی کردم که سیصد تومن پول بده و پولو زیاد کردیم افتادیم دنبال خونه با مبلغ جدید ولیکن که باز همه چی گرون شد و من هم استرس داشتم هم هی سعی میکردم حالمو خوب نگه دارم. فایده نداشت خونه هایی که با اون پول بهم میدادند رو پسند نمیکردم . و منطقه ۱۲ چون ساخت و ساز زیاده خونه سند دار کمه و از طرفی تعداد کلاهبردار ها بسیار زیاد. درنتیجه من فقط صفر سند اماده میخواستم و این یعنی یه چیز نادر و تقریبا غیر ممکن.
روزها گذشت و من باز به محمد گفتم بیا بدیمش رهن و منم طلاهامو میدم که بشه ۵ میلیارد تا بتونم بخرم و یه هفته باز گشتیم و یا منصرف میشدن یا گرون میکردن یا من پسند نمیکردم.بااااااز خوردم به بن بست و من تقریبا داشتم باور میکردم که مشکل از ذهن منه و من باور غلط دارم و این حس خوب و ذکر ها بی فایدست چون اون باور غلطا قدرتمندتره.
هی برو صبح تا شب بنگاه و تصمیم گرفتم قید سندو بزنم و خونه بدون سند بخرم و یه خونه پیدا کردم تقریبا مورد پسندم بود و جاش خوب بود و قیمت عالی و منم که خوشحاااااال بودم چرا چون قبل گرونی ها اپارتمان اون منطقه متری ۳۸ بوده ولی الان شده متری پنجاه و پنجاه و دو و چون صفر هست سند ندارن،تازه قدیمی ترهاشم خیلی هاش سند نداره.
اینم سند نداشت ولی متری ۴۷ بود ومنم رفتم استعلام گرفتم و دیدم مالک محترم کلاهبردارن🫠
باااااز ناامیدتر شدم و باز تلاشم برا حال خوب کردن سختتر شد و دیگه بیخیال حال خوب شدم و گفتم میرم طلا میخرم و خونه نمیخرم، همینجوری به زور املاک میرفتم و دیگه خودم پیگیر نبودم. یه هفته دیگه هم گذشت و باز گرونتر شد🫠 و من گفتم خدایا من دو روز دیگه میرم و تمام اگر خریدم که خوب وگرنه که بدرک با گریه زاری و سرزنش خودم که الان یک ماهو نیمه و من درمانده و مدام تقلا میکنم و به زور میخوام خونه بخرم🤭😂
رفتم تو یه املاک یارو ازین رو مخیا ولییییییی گفت سه تا فایل دارم بریم ببینیم رفتم دیدم و جیریجییییجینگگگگگ 🎩🪄🧹
سه تاش خوب بودن و من خوبتر رو پسند کردم که یه صفر سند اماده بود و طبقه چهار رو به افتاب صدمتر جای خوب. و در اون خیابون که من مدنظر داشتم کلا دوتا خونه سند دار بود و صفر😳🤩
و الان که تو محضر هستم دارم براتون مینویسم که الان هیچکس کمتراز متری ۵۰ و ۵۲ نمیفروشه ولی من خریدم متری ۴۸🤩😀
و پانصدوپنجاه دادم رهن و الباقیشم همسر داد و کلا شد ۴۷۵۰ و من طلا نفروختم.💃
Maryam-Saeedi
سلام سمانه جان
خیلی خوشحال شدم از خوشحالی شما
مبارکتون باشه و بیش باد دستاوردهای شیرین و نتایج عالی تون
ممنون که فرایند رسیدن به خواسته ت و حالت خوبت را با ما به اشتراک گذاشتی اون هم در این روزها
Maryam-Saeedi
سلام به همه شما عزیزان
حال خوب من در این لحظه، که میبینید در تاریخ ۲۱ دی ماه ۱۴۰۴ هستیم و دسترسی به اکثر سایتها و سوشال مدیا نداریم، باز شدن سایت دنیا جان و دانلود فایل ۲۰۲۶ هست.
در حالی که من اول سایت محل کارم رو وارد کردم باز نشد! سایت مربی ورزشم رو وارد کردم باز نشد و گفتم بذار سایت دنیا رو هم تست کنم.. و باز شد! و فایل هم دانلود شد!
و دریچه ای به روم باز شد.. امیدوارم هم قبیله ای های نازنینم که به نت دسترسی ندارن سری به سایت بزننو ببینند که سایت باز میشه و بیان از دستاوردهاشون بگن..
من دیروز خیلی ذهنم درگیر بود که باید کاری بکنم و چکار کنم و … و به همسرم گفتم باید طبق آموزه های دنیا و به روش خودمون عمل کنم
پرسید چه کاری؟ گفتم بالا بردن فرکانس! باید بشیم فایل گوش کنم نت بردارم و حتی نت های قبلیم رو مرور کنم و امروز که میخواستم از فایل های قبلی استفاده کنم دیدم سایت دنیا جان عزیزمون باز میشه.
خدای نازنینم رو هزاران بار شکر.
Maryam-Saeedi
سلام دنیا جان و همه هم قبیله ای های عزیزم
من ۲۱ دی ماه متوجه شدم سایت برام باز میشه خیلی خوشحال شدم پادکست ثبات در بی ثباتی رو دانلود کردم و همونجا هم گفتم که خوشحالم سایت برام باز شد و فایل دانلود شد اینجا هم از حال خوبم گفتم اما به نظر پیام هام ارسال نشدن!!
امیدوارم این پیام ارسال بشه و تیم پشتیبانی با توجه به اینکه ما کمابیش به سایت دسترسی داریم برای وبینارهای ورژن جدید من و پول پنهان بگن که برنامه چی هست.
گرچه به شدت امیدوارم و دلم روشنه که فردا ۲۸ دی ۱۴۰۴ همگی به اینترنت دسترسی داشته باشیم.
ممنونم.
Maryam-Saeedi
الان که این پیام رو ارسال کردم میبینم که پیام قبلیم هم هست اما چند روز پیش که به سایت سر زدم دیده نمیشد! امیدوارم برای همگی خصوصا پشتیبانی سایت قابل رویت باشن.